نرم افزاری برای بازگشت به دوران کودکی
نوشته شده توسط : اندیشه خردبار

 براي تمامي افراد بزرگسال، گاهي جالب است که به دوران گذشته به خصوص دوران کودکي خود بازگردند و دوباره تجربه‌هاي آن دوران خود را تکرار کنند. همه کودکان از همان سنين کم به نقاشي با ابزارهايي چون مداد شمعي، ماژيک و مداد رنگي علاقه نشان مي‌دهند.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، نقاشي، هنر بسيار لذت بخشي است که همه براي يادگيري آن مشتاق هستند و اگر هم افراد قادر به کشيدن نقاشي به صورت حرفه‌اي نباشند به طور حتم از ديدن آثار نقاشي بسيار لذت خواهند برد. 

با توجه به فناوري‌هاي موجود اصلا جايي براي تعجب نمي‌ماند که نقاشي‌ها، ديجيتالي شده و ديگر از ابزارهايي چون مداد رنگي، آبرنگ يا رنگ‌روغن استفاده نشود. 

 قصد داريم نرم‌افزار جامع و بسيار کاملي را به شما معرفي کنيم که با استفاده از ابزارهاي موجود در آن بتوانيد نقاشي و رنگ‌آميزي ديجيتالي را به بهترين شکل ممکن تجربه کنيد. 


نرم‌افزار TwistedBrush Pro Studio که محصولي از شرکت Pixarra مي‌باشد، يک نرم‌افزار رنگ‌آميزي ديجيتالي با مجموعه بسيار کاملي از ابزارهاي طراحي کاملا طبيعي، حالت‌هاي روغني، ابزارهايي براي رنگ آميزي با پاستيل، سياه قلم و روش‌هاي ديگر است. 

اين نرم‌افزار محيط کاربري بسيار ساده‌اي دارد و افراد با کمي تلاش قادر خواهند بود تا به آساني با آن ارتباط بر قرار کند. اما بر خلاف محيط کاربري آسان و ساده آن اين نرم‌افزار براي طراحان حرفه‌اي پياده‌سازي شده است. 

موتور قلم‌زني موجود در اين نرم‌افزار يکي از قوي‌ترين موتورهاي موجود در نرم‌افزارهاي نقاشي است. اگر شما به نقاشي رنگ روغن علاقه داريد مي‌توانيد با يک مقايسه شباهت بسيار زياد نتيجه کارتان را در اين نرم‌افزار با يک تابلوي رنگ روغن واقعي ببينيد. 

در اين صورت شما مشاهده خواهيد کرد که رنگ‌هاي نقاشي شما به همان شکل و کيفيت يک تابلوي واقعي نقاشي که روي بوم نقاشي کشيده شده است، خودنمايي مي‌کند.

به گزارش خراسان، نکته بسيار جالب موجود در اين نرم‌افزار اين است که شما مي‌توانيد به آساني درجه خيس بودن رنگ‌هايي را که با آن نقاشي مي‌کنيد، تعيين کنيد. در طراحي سياه قلم با زغال اين درجه از خيسي به خشکي و مات بودن تبديل خواهد شد. 

از امکانات جالب ديگري که در اين نرم‌افزار وجود دارد توانايي طراحي با گچ، مداد رنگي، مداد شمعي و در نهايت آب‌رنگ است. با استفاده از اين امکانات شما قادر خواهيد بود تا روي تصاويري که داريد، نقاشي کنيد يا مي‌توانيد يک عکس را به يک نقاشي قابل بازسازي تبديل کنيد. به اين صورت شما مي‌توانيد عکس مورد نظر خود را انتخاب کرده و آن را به يک تصوير نقاشي شده با رنگ روغن، آب رنگ يا سياه قلم تبديل کنيد. به طور حتم شما از انجام اين تغييرات در تصاوير مختلف بسيار لذت خواهيد برد.

از ديگر خصوصيات اين نرم‌افزار مي‌توان به امکان افزودن متن و نوشته روي عکس‌ها، کپي و مشابه‌سازي عکس‌ها، تغيير صفحات به فرمت‌هاي PNG ،JPEG ،BMP ،GIF و قالب‌هاي ديگر قرار دادن افکت‌هاي زيبا براي تصاوير، گذاشتن بومي به طرح پارچه‌اي براي نقاشي‌ها، استفاده از فيلترهاي پردازشي تصاوير، ايجاد پالت براي رنگ‌هاي پر کاربرد، تغيير تصاوير نقاشي به عکس و تبديل عکس به نقاشي‌هاي بسيار زنده و در نهايت ويرايش و ترميم عکس‌ها و نقاشي‌ها اشاره کرد. علاوه بر اين موارد شما مي‌توانيد با کمک اين نرم‌افزار طراحي‌هاي خود را به صورت سه بعدي انجام دهيد.

اين نرم‌افزار روي تمامي نسخه‌هاي ويندوز موجود قابل نصب است و شما مي‌توانيد نسخه رايگان آن را از آدرس http://www.pixarra.com/download.html  دريافت کرده و لذت کار با آن را تجربه کنيد.




:: بازدید از این مطلب : 342
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : شنبه 10 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: